Skolstarten..

Snart börjar skolan och jag är helt klar med allt jag behöver till skolstarten och det känns awesome.. inte så mycket mer att tänka på då.
 
Jag var med mormor och morfar på Öland,High chaparral och Ullared.. Och såklart så handlade jag en del..
Ska visa kort på dom.. Har en kompis som tar några av mina kort, och hon är jätte duktig..
 
hon ska ta kort på alla mina kläder imon som jag köpte på Ullared.. Ska bli kul att visa er allt ;)
 
Men innan skolstarten så har jag köpt en väska och är jätte nöjd över den.. Den är svart och har liksom lagom med detaljer.. kommer en bild sen..
 
Men iaf, det kommer bilder på allt från high chaparral öland och ullared.
här kommer bilden på väskan..
 sjukt nöjd...erkänn snygg ;)
 
 
nu kommer ALLA bilderna från resan :)
kommer lägga upp dom i kategorier, alltså..Kategori Ullared, Kategori Öland, osv.. Just so u know..
Så nu börjar "bildbomben" från resan..
 Bilderna är tagna med en macbook, så det är inte dom här bilderna som är bra. utan det är dom imon med systemkamera...
 
kategori Ullared..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kategori Öland...
 
 
 
 

Kategori High chaparral
 
 
 
 
 
 
Det här var alla bilder.. och jag hoppas att ni gillade det... kanske väldigt mycket bilder men.. Whatever..
kommer mer bilder imon när min kompis ska fixa mig, och detta kommer bli super kul.. och hoppas att ni kommer tycka samma..
 
Puss & Kram från Amanda 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smurfenrosa.blogg.se

Hej jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i mitt liv så om ni vill veta mer om mig eller vad som kommer att hända i mitt liv och jag kommer att skriva om en kändis varje vecka hoppas ni kollar in min blogg Tack och hej vi syns kanske på bloggen...

RSS 2.0