TV.........

Jag älskar alltid om jag har tid så sitter jag vid tvn men jag kan vara ute. Jag älskar massor av program t.ex Djurakuten, Top model och Morden i midsommar. 
 
Men nu ska jag berätta om ni skriver i komentarerna och den som jag lottar ut och om en vecka så kommer jag att säga vem som vinner. Den som vinner kommer jag att skriva saker till henne eller han som den beöver veta adress och mer saker så jag kan skicka det till dig.
 
 
Det som man kan vinna är detta:
 
En parfym 
som ser ut så här
 Tack och hej syns snart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smurfenrosa.blogg.se

Hej jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i mitt liv så om ni vill veta mer om mig eller vad som kommer att hända i mitt liv och jag kommer att skriva om en kändis varje vecka hoppas ni kollar in min blogg Tack och hej vi syns kanske på bloggen...

RSS 2.0