GOD MORGON

 Hej nu har jag ätit äggröra det var gott sen så satt jag och Cornelia vi daton. Jag bloggar på en sida och hon på en annan hennes blogg heter: http://www.nattstad.se/cottizzen men nu kommer jag skriva tio saker om mitt liv och sen ska jag skriva fem saker jag kommer aldrig göra eller aldrig att äta men nu börjar jag.. 
 
1. Jag hatar kompisar som pratar skit om mig backom ryggen. 
2. Jag älskar färgen svart, rosa och vit.
3. Jag är 151,5 cm lång.
4. Jag har mörkt brunt hår.
5. Jag har två systrar.
6. Jag älskar djuren, miljön.
7. Jag älskar att sminka mig.
8. Mitt liv är fantastisk bra. 
9. Mina föräldrar är skilda.
10.Min mamma har en hund och min pappa har en hund så jag har två hundar kan man säga.
 
1.Jag HATAR nudlar.
2. Jag hatar att man kan bli facerapad och det skulle aldrig gör sånt.
3. Jag hatar att bli mobbad och jag ska aldrig mobba någon.
4.Jag hatar att bli kallad panda amanda panda och jag kan inte säga det till någon annan heller.
5. Jag HATAR pyttipanna.
 
PÖSS & KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smurfenrosa.blogg.se

Hej jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i mitt liv så om ni vill veta mer om mig eller vad som kommer att hända i mitt liv och jag kommer att skriva om en kändis varje vecka hoppas ni kollar in min blogg Tack och hej vi syns kanske på bloggen...

RSS 2.0