GOD NATTTT

Nu är jag hos min kompis Cornelia och jag ska sova över hos henne det ska bli as roligt. Imorgon så ska jag berätta tio saker om mitt liv och fem ssker som jag hatar och kommer aldrig äta eller göra i hela mitt liv. Ska faktist bli roligt att skriva om allt som händer i mitt liv på en blogg. Man kan nästan skriva vad som hälst. På onsdag kommer jag och skriva om en kändis som heter ...... eller vad bandet heter ...... och kommer berätta massor om kändisarna. 
 Men nu ska jag sova så god natt mina kompisar. 
 
PÖSS & KRAM 


Kommentarer
Cottizzen

Nemen tjenare babe<3

Svar: tjenare Cottizzen
Amanda Triftstrand

2013-06-09 @ 00:09:56
URL: http://nattstad.se/cottizzen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smurfenrosa.blogg.se

Hej jag kommer att skriva om mitt liv och vad som händer i mitt liv så om ni vill veta mer om mig eller vad som kommer att hända i mitt liv och jag kommer att skriva om en kändis varje vecka hoppas ni kollar in min blogg Tack och hej vi syns kanske på bloggen...

RSS 2.0